Verzenden
Wanneer u bij ons besteld heeft, zult u binnen 2 tot 4 werkdagen uw product(en) ontvangen. Tevens betaald u €4,95 verzendkosten bovenop uw bestelling.
Retourneren
Verkeerd product ontvangen?
Heb je een verkeerde product ontvangen? Excuses, neem dan eerst contact op via de mail zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen!
Wil je je bestelling retourneren?
Heb je iets verkeerds besteld of spijt van de bestelling? Geen probleem! Je kunt de order binnen 14 werkdagen na ontvangst tegen de volgende voorwaarden retourneren:
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag via de door jouw gekozen betaalmethode retour gestort.
Indien je je bestelling wil retourneren, moet het gehele product (of alle producten) die je wil retourneren ongebruikt worden opgestuurd.
Een retour moet u melden bij ons. Dat kan via ons e-mailadres: info@superwatches.nl
* Vermeld altijd je ordernummer in of op je retour
Bij Smartwatches.nl is de verzending van je bestelling altijd gratis; wij betalen je verzendkosten. De kosten voor het retourneren zijn echter wel voor eigen rekening. Indien je ervoor kiest om het product te ruilen of een tegoedbon van ons wil ontvangen, vergoeden wij de verzendkosten wel. Je kunt dan eerst contact met ons opnemen.
Je kunt de retourzending via brievenbuspost versturen. Indien je pakket te groot is, dien je deze te retourneren middels pakketpost. Als je kiest voor verzending per Track & Trace kun je het retour volgen en zeker weten dat hij goed aankomt.
Is je product beschadigd of verkeerd geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen en jij niet voor deze kosten hoeft op te draaien.
De terugbetaling van je retour
Zodra je retour goed ontvangen en verwerkt is, krijg je hier automatisch een bericht van. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van je retour terugstorten via de door jou gekozen betaalwijze, mits het product in goede en originele staat retour ontvangen is.
Heb je een verkeerd of kapot product ontvangen? Neem dan eerst contact op via de mail, zodat we dit sneller kunnen oplossen!